top of page
Ieškoti

CRM: 10 parankinių priemonių informacijos apie klientus valdymui

Writer: 1C Darbo užmokesčio apskaita1C Darbo užmokesčio apskaita

Informacijos apie klientus valdymas trivialus, tačiau nepaprastas išspręsti uždavinys. Tam jūs turite pasitelkti verslo valdymo sistemas, turinčias integruotus įrankius informacijos apie klientą valdymui:

1. Kontaktinės informacijos fiksavimas. Įmonės naudojamas sistema pirmiausia turi užtikrinti, kad klientų kontaktinė (kontaktiniai asmenys, telefonai, el pašto adresai ir t.t) informacija bus užfiksuota tinkamai.

2. Bendradarbiavimo istorija. Jei jūsų sistema leidžia fiksuoti įvykius ir kaupti juos aplink klientą, po kurio laiko galite turėti vertingą informaciją, kas, kada, kokiais klausimais ir su kokiu rezultatu bendravo su klientu.

3. Klientų perkamos prekės.

4. Vertingiausi klientai. Klientų ABC klasifikavimas.

5. Ištikimiausi klientai. Klientų XYZ klasifikavimas.

6. Žinių bazė - būkite pasirengę su klientais pasidalinti informacija apie jų perkamusproduktus.

7. Pirkėjų analizė ir segmentavimas.

8. Reguliariai vykdykite klientų apklausas.

9. Įdiekite naujus klientams patogius pardavimo kanalus, pvz internetu.

10. Informacija iš socialinių tinklų.

 
 
 

Comments


Commenting has been turned off.
bottom of page