1C Personalas ir darbo užmokestis Lietuvai
Personalo apskaita – Personalo procesų ir atitinkamų dokumentų valdymas (priėmimas į darbą, personalo perkėlimas, atleidimas, LR profesijų klasifikatorius); Komandiruočių valdymas ir apskaita (avansinių apyskaitų vedimas, sąnaudų apskaita pagal komandiruotes); Atostogų planavimas (atostogų grafikas, sukauptų/nepanaudotų atostogų tvarkymas).
Darbo užmokesčio apskaita – Darbo laiko valdymas (darbo grafikų sudarymas, darbuotojų dirbto laiko apskaita ir tvarkymas, suminė darbo laiko apskaita); Įvairūs priskaitymai (priskaitytų sumų (pagrindinio atlyginimo, priedų, premijų, vienkartinių išmokų, atostoginių pinigų, nedarbingumo pašalpų ir kt.) registravimas); Privalomi atskaitymai (pajamų mokestis, SoDra, Vykdomieji raštai); Išmokėjimai (išmokėjimų formavimas ir DU sąrašo eksportas į banką pervedimui, atsiskaitymo lapelių spausdinimas ir grupinis/pavienis išsiuntimas el paštu).
Reglamentuotos ataskaitos:
Tiesiai iš sistemos eksportuojamos ataskaitos SAM (1SD, 2SD, 9SD, NPSD, SAM, 12SD, GPM313, GPM312 ir kt.) VMI: FR0572, FR0573.
Atsiskaitymai - per banką, kasą. Atsiskaitymo dokumentus galima pasirinkti pagal Operacijos rūšį, ir reikės užpildyti tik tai operacijos rūšiai reikalingus laukus dokumente. Pinigų priėmimo kvitų apskaita, Bankų eksportas- importas / SEPA.
Kita: Mechanizmas automatinių ataskaitų išsiuntimui nustatytu periodiškumu (ataskaitos programuojamos atskirai); vartotojų sąsaja galima lietuvių ir rusų kalbomis. Esant poreikiui galima pridėti kitas kalbas. Galimybė prikabinti dokumentus. Registracijos žurnalas tiksliai atliktų pakeitimų kontrolei. Dokumentų redagavimo apribojimas. Įrankis grupiniam sistemoje esančių sąrašų ar dokumentų pakeitimui. Laiko planavimo ir užduočių funkcionalumas. Integruotas el paštas.